sobota, 23 marca 2013

Wieeeelkie, wielkie przeprosiny i nowa wersja Ib


Jak widać, kompletnie zaniedbałam, wręcz porzuciłam ten blog, za co bardzo wszystkich przepraszam. Powodem tego był głównie brak czasu na studiach, jak i parę innych czynników. Ale spokojnie, nie porzucę projektu na dobre.
Jest w tym wszystkim mały plusik. Kouri wypuścił nową wersję Ib, dokładniej 1.04 (do ściągnięcia tutaj). Wprowadza ona trochę drobnych zmian, oraz... 2 nowe endingi! Nową wersję będę musiała przerobić na polski od początku. Na szczęście większość gry jest już przetłumaczona, więc tylko przekopiuję tłumaczenie. Spróbuję też uniknąć błędów, jakie znaleźliście w testowej polskiej wersji. 
Niestety z pewnego powodu nie zabiorę się za to od razu. Taki mój "ostateczny termin" w który mam zamiar się wyrobić to w wakacje. Postaram się popracować też wcześniej, ale niczego nie obiecuję. Mogę wam jedynie obiecać, że kiedyś w końcu doczekacie się tego tłumaczenia.
Tak więc jeszcze raz przepraszam i do zobaczenia w przyszłych postach!

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że powstaje coś takiego, trzymam kciuki!
    Z ciekawości, z jakiego języka tłumaczysz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledze twój blog od dobrych kilku miesięcy i bardzo sie ciesze, że wróciłaś. Podziwiam cie za to, że jako chyba jedyna osoba męczysz sie i tłumaczysz IB c: Życzę powodzenia w dalszym tłumaczeniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam że go całkiem porzuciłaś i wow!Dwa nowe endingi już nie mogę się doczekać.A propos mam problem jak jestem w tym pokoju kłamców nie mogę iść po tych kwadracikach czy coś bo jak je wciskam to cała gra wysiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że w końcu jesteś! Jeszcze tego nie pisałam ale dziękuje ci, że tłumaczysz Ib *u*
    2 nowe endingi? Teraz to umieram z ciekawości jakie one mogą być... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, że tłumaczysz Ib! ^w^
    A kiedy będzie dalsza część? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, odnośnie gry, czy raczej prośbę :)
    Do każdego z wazonów nie mogę wsadzić róży!! ;_;
    Kiedy to robię, wywala mnie z gry ;_; wie ktoś, co zrobić w takiej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieściłam podstronę z instrukcją (menu > Co zrobić by gra działała poprawnie?)

      Usuń
  7. Hej! Szacun za chęć tłumaczenia tej świetnej gry. Jeśli potrzebowałbyś pomocy z tłumaczeniem, to napisz(tutaj albo na maila) to z chęcią pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, ze w tej wersji nie będzie wyskakiwał błąd przy książkach ;_;

    OdpowiedzUsuń